Javni natječaj

7-Su-182/2021 administrativni referent – sudski zapisničar – 1 izvršitelj/ica – do povratka službenice s rodiljnog dopusta sudski referent- zemljišnoknjižni - 1 izvršitelj/ica- do povratka službenice s roditeljskog dopusta

Datum objave
Rok za prijavu

REPUBLIKA HRVATSKA

Općinski sud u Čakovcu

Ured predsjednice suda

Broj: 7 Su-182/21

Čakovec,  15.4.2021.

 

Na temelju članka 61. stavka 11. Zakona o državnim službenicima ( "Narodne novine", broj: 92/05, 107/07,27/08, 34/11, 49/11, 150/11, 34/12, 49/12 pročišćeni tekst, 37/13,38/13, 1/15, 138/15, 61/17, 70/19 i 98/19), uz prethodno odobrenje Ministarstva pravosuđa i uprave (KLASA: 119-02/21-04/83, URBROJ: 514-08-03-02-01/02-21-07) od 29. ožujka 2021. godine, Općinski sud u Čakovcu,  raspisuje

 

 

O G L A S

za prijam u državnu službu na određeno vrijeme

 

 

  1. administrativni referent – sudski zapisničar – 1 izvršitelj/ica – do povratka službenice  s rodiljnog dopusta
  2. sudski referent- zemljišnoknjižni - 1 izvršitelj/ica- do povratka službenice s roditeljskog dopusta

 

Stručni uvjeti:

Za radno mjesto pod rednim brojem 1.:

 

  • srednja stručna sprema uprave, ekonomske, birotehničke ili grafičke struke, odnosno gimnazija ili druga četverogodišnja srednja škola čiji je nastavni plan i program isti ili u pretežitom dijelu jednak nastavnom planu i programu škola u kojima se obrazuju kadrovi za propisane struke
  • položen državni stručni ispit
  • najmanje 1 (jedna) godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima.

 

Za radno mjesto pod rednim brojem 2.:

 

  • srednja stručna sprema društvenog ili geodetskog smjera
  • položen državni stručni ispit
  • najmanje 1 (jedna) godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima

 

 

 

 

 

 

Probni rad za osobu primljenu u državnu službu traje  dva  mjeseca.

Na oglas mogu se javiti osobe oba spola.

 

Osim posebnih stručnih uvjeta, kandidati/kinje trebaju ispunjavati i opće uvjete propisane člankom 48. Zakona o državnim službenicima.

U državnu službu ne može biti primljena osoba za čiji prijam postoje zapreke iz članka 49. Zakona o državnim službenicima.

Na oglas se mogu javiti  i kandidati koji nemaju položen državni stručni ispit, uz obvezu polaganja državnog stručnog ispita sukladno članku 56. Zakona o državnim službenicima. 

 

Prijava na oglas mora sadržavati sljedeće podatke:

 

– osobne podatke podnositelja prijave (osobno ime, datum i mjesto rođenja, adresu stanovanja, broj telefona te po mogućnosti adresa elektroničke pošte)

– naziv radnog mjesta na koje se prijavljuje.

Prijavu je potrebno vlastoručno potpisati.

 

Uz prijavu na  oglas potrebno je priložiti sljedeću dokumentaciju:

– životopis

– dokaz o hrvatskom državljanstvu (preslika osobne iskaznice, vojne iskaznice, putovnice ili domovnice)

–  preslika svjedodžbe

– preslika uvjerenja o položenom državnom stručnom ispitu (ako ga je kandidat položio)

–  dokaz o radnom iskustvu odnosno elektronički zapis ili potvrda o podacima evidentiranim u bazi podataka Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje, uvjerenje poslodavca o radnom iskustvu na odgovarajućim poslovima i dr.

 

Isprave  se prilažu  u neovjerenoj  preslici, a prije izbora kandidata predočit će se izvornik.

 

Osobe koje prema posebnim propisima ostvaruju pravo prednosti, moraju se u prijavi pozvati na to pravo, odnosno priložiti propisane dokaze o tom statusu,a to pravo imaju samo pod jednakim uvjetima u odnosu na ostale kandidate.

 

Kandidat/kinja koji/a može ostvariti pravo prednosti kod prijama u državnu službu prema članku 101. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji ("Narodne novine", broj 121/17), članku 48. f Zakona o zaštiti vojnih i civilnih invalida rata ("Narodne novine", broj 33/92, 77/92, 27/93, 58/93, 2/94, 76/94, 108/95, 108/96, 82/01, 103/03 i 148/13), članku 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom ("Narodne novine", broj 157/13, 152/14 i  39/18 ) i članku 22. Ustavnog zakona o pravima nacionalnih manjina ("Narodne novine", broj 155/02, 47/10, 80/10 i 93/11), dužan/a se u prijavi na oglas pozvati na to pravo te ima prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima.

 

Kandidat/kinja koji/a se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s člankom 101. Zakona o  hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji uz prijavu na  oglas dužan/a je, osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, priložiti i dokaze propisane člankom 103. stavkom 1. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji, a koji su objavljeni na web stranici Ministarstva  hrvatskih branitelja:

https://branitelji.gov.hr/zaposljavanje-843/843.

 

 

Kandidat/kinja koji/a se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s člankom 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom,uz prijavu na oglas dužan/a je, osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, priložiti i dokaz o utvrđenom statusu osobe s invaliditetom.

 

Kandidat/kinja koji/a se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s člankom 22. Ustavnog zakona o pravima nacionalnih manjina, uz prijavu na oglas, osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, nije dužan/a dokazivati svoj status pripadnika nacionalne manjine.

 

Izabrani kandidat/kinja pozvat će se da u primjerenom roku, a prije donošenja rješenja o prijmu u državnu službu, dostavi uvjerenje nadležnog suda da se protiv njega ne vodi kazneni postupak, uvjerenje o zdravstvenoj sposobnosti  za obavljanje poslova radnog mjesta.

 

Prijave s traženom dokumentacijom podnose se  neposredno ili poštom na adresu: OPĆINSKI SUD U ČAKOVCU, Ured predsjednika suda, Ruđera Boškovića 18, 40 000 Čakovec, uz naznaku: » Prijava na oglas- sudski zapisničar« ili "Prijava na oglas- zemljišnoknjižni referent" u roku od 8 dana od objave  oglasa  na web stranici Ministarstva pravosuđa i  uprave .

 

Nepotpune i nepravovremene prijave na oglas  neće se razmatrati te se osobe koje podnesu takve prijave ne smatraju kandidatima prijavljenim na oglas, o čemu će primiti pisanu obavijest.

 

Komisiju za provedbu oglasa (u nastavku teksta Komisija) imenuje predsjednica suda.

 

Komisija utvrđuje listu kandidata prijavljenih na oglas koji ispunjavaju formalne uvjete iz oglasa, čije su prijave pravodobne i potpune i kandidate s te liste upućuje na testiranje  i intervju.

 

Testiranje se sastoji od provjere znanja, sposobnosti i vještina kandidata (pisani dio testiranja) i razgovora Komisije s kandidatom ( intervju).

 

Kandidat/kinja koji zadovolji na testiranju  pristupa razgovoru s Komisijom radi utvrđivanja interesa, profesionalnih ciljeva i motivacije za rad.

 

Opis poslova radnog mjesta, podaci o plaći, sadržaj i  način na koji će se vršiti  testiranje kandidata te pravni i drugi izvori za pripremanje kandidata za testiranje biti će objavljeni  na web stranici Općinskog suda u Čakovcu (https://sudovi.hr/hr/osck) istovremeno s objavom oglasa.

 

Vrijeme i mjesto održavanja  testiranja  objaviti će se najmanje pet dana prije dana određenog za testiranje, na web stranici Općinskog suda u Čakovcu (https://sudovi.hr/hr/osck/zaposljavanje/oglasi).

 

O rezultatima oglasa kandidati/kinje će biti obaviješteni  javnom objavom rješenja o prijmu u državnu službu izabranog kandidata na web stranici Ministarstva pravosuđa i uprave (mpu.gov.hr) i web stranici Općinskog suda u Čakovcu.

 

Dostava rješenja svim kandidatima smatra se obavljenom istekom roka osmog dana od dana objave na web stranici Ministarstva pravosuđa uprave.

 

Ako se na oglas ne prijave osobe koje ispunjavaju propisane i objavljene uvjete, odnosno ako prijavljeni kandidati ne zadovolje na  testiranju,  predsjednica suda  će obustaviti postupak po ovom oglasu.

 

Ovaj oglas će biti objavljen na web stranici Ministarstva pravosuđa i uprave (mpu.gov.hr) Hrvatskog zavoda za zapošljavanje (burzarada.hzz.hr) i na web stranici Općinskog suda u Čakovcu.

                                              

                                                                                               OPĆINSKI SUD U ČAKOVCU

Komisija za provedbu  oglasa za prijam u državnu službu na  određeno vrijeme na radno mjesto administrativnog referenta- sudskog zapisničara objavljenog na web stranici Ministarstava pravosuđa i uprave, Zavoda za zapošljavanje, Područna služba Čakovec i Općinskog suda u Čakovcu, daje slijedeću

 

OBAVIJEST KANDIDATIMA

 

O DANU ODRŽAVANJA I NAČINU PROVEDBE POSTUPKA TESTIRANJA I INTERVJUA

 

obavještavaju se kandidati koji ispunjavaju formalne uvjete da će se testiranje održati dana  24. svibnja 2021. godine s početkom u 9.00 sati u prostorijama Općinskog suda u Čakovcu, Čakovec, Ruđera Boškovića 18, soba broj 33.