Oglas
Sudski referent u sudskom registru - na određeno
Trgovački sud u Pazinu raspisuje
OGLAS
za prijam u državnu službu na određeno vrijeme
SUDSKI REGISTAR
- sudski referent u sudskom registru – 1 izvršitelj na određeno vrijeme od godinu dana – povećani obim posla
Stručni uvjeti:
- srednja stručna sprema (IV stupanj) upravne, ekonomske, birotehničke ili druge odgovarajuće struke
- položen državni stručni ispit
- 1 (jedna) godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima
Osim navedenih uvjeta, kandidati moraju ispunjavati i opće uvjete za prijam u državnu službu, koji su propisani odredbama članka 48. Zakona o državnim službenicima.
U državnu službu ne može biti primljena osoba za čiji prijam postoje zapreke iz članka 49. Zakona o državnim službenicima.
Na oglas se mogu prijaviti osobe oba spola.
Osoba se prima u državnu službu uz obvezan probni rad od 2 mjeseca.
Na oglas se mogu prijaviti i kandidati koji nemaju položen državni ispit odgovarajuće razine, uz obvezu polaganja državnog ispita sukladno članku 56. Zakona o državnim službenicima.
U prijavi na oglas navode se osobni podaci podnositelja prijave (osobno ime, adresa stanovanja, broj telefona, odnosno mobitela, po mogućnosti e-mail adresa) i naziv radnog mjesta na koje se prijavljuje.
Prijavu je potrebno vlastoručno potpisati.
Uz prijavu, kandidati su dužni priložiti:
- životopis
- dokaz o hrvatskom državljanstvu (preslika osobne iskaznice, vojne iskaznice, putovnice ili domovnice),
- preslika diplome ili svjedodžbe,
- dokaz o radnom iskustvu (elektronički zapis ili potvrdu o podacima evidentiranim u bazi podataka Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje, potvrdu poslodavca o radnom iskustvu na odgovarajućim poslovima i dr. (rješenje o rasporedu, ugovor o radu ili drugi dokaz iz kojeg je vidljivo na kojim poslovima je kandidat radio).
Isprave se prilažu u neovjerenoj preslici, a prije izbora kandidata predočit će se izvornik.
Prijave s dokazima o ispunjavanju uvjeta podnose se u roku od 8 dana od dana objave oglasa na internetskoj stranici Ministarstva pravosuđa i uprave neposredno ili poštom na adresu Trgovačkog suda u Pazinu, Dršćevka 1, 52000 Pazin, "prijava na oglas".
Obavještavaju se kandidati prijavljeni na oglas za prijam sudskog referenta u sudskom registru na određeno vrijeme, da će se testiranje kandidata održati dana:
27. svibnja 2021. (četvrtak)
u Trgovačkom sudu u Pazinu, Dršćevka 1, Pazin
Radi broja prijavljenih kandidata te radi pridržavanja epidemioloških mjera pozivaju se kandidati da najkasnije do 25. svibnja 2021. (utorak) do 15,00 sati na mail adresu daniela.kovacic@tspa.pravosudje.hr potvrde svoj dolazak na testiranje, nakon čega će se formirati grupe za testiranje, a kandidati će o rasporedu grupa i satu testiranja biti obaviješteni putem elektroničke pošte.
Testiranju mogu pristupiti svi kandidati koji su dostavili pravovremenu i urednu prijavu i ispunjavaju formalne uvjete iz oglasa.
Testiranju ne mogu pristupiti osobe kojima su dostavljene obavijesti da se ne smatraju kandidatima prijavljenim na oglasa, jer nisu podnijeli pravovremenu i urednu prijavu ili ne ispunjavaju formalne uvjete iz oglasa.
Kandidati su dužni sa sobom imati važeću osobnu iskaznicu ili putovnicu.
Troškove dolaska i prisustvovanja na testiranju snose kandidati.
Smatra se da je kandidat koji nije pristupio testiranju povukao prijavu na oglas i više se ne smatra kandidatom.
Na temelju članka 61. Zakona o državnim službenicima ("Narodne novine" br. 92/05, 140/05, 142/06, 77/07, 107/07, 27/08, 34/11, 49/11, 150/11, 34/12, 38/13, 37/13, 1/15, 138/15, 61/17, 70/19, 98/19) u postupku prijma sudskog referenta u sudskom registru na određeno vrijeme, predsjednica Trgovačkog suda u Pazinu donosi
RJEŠENJE
o izboru
I. MARTINA KLARIĆ, s položenim državnim ispitom, prima se u državnu službu u Trgovački sud u Pazinu na radno mjesto sudski referent u sudskom registru na određeno vrijeme od godinu dana.
II. Raspored na radno mjesto i dan stupanja u službu utvrdit će se posebnim rješenjem.
III. Žalba protiv rješenja o prijmu u državnu službu na određeno vrijeme ne odgađa izvršenje rješenja.