Zahtjev za pravo na pristup informacijama i ponovnu uporabu informacija možete podnijeti sudu:
- pisanim putem na adresu: Županijski sud u Varaždinu, Međimurska 26D, 42000 Varaždin
- putem elektroničke pošte: alen.lazar@zsvz.pravosudje.hr
- telefaksom na broj: 042/313-120
- telefonom na broj: 042/401- 956
Službenik za informiranje: Alen Lazar, ravnatelj sudske uprave
Zamjenik službenika za informiranje: Jasmina Šagi, voditeljica posebne sudske pisarnice u sudovima s preko 30 sudaca
Sud ima pravo na naknadu stvarnih materijalnih troškova koji nastanu pružanjem informacije korisniku prava na pristup informacijama i ponovnu uporabu informacija, kao i na naknadu troškova dostave tražene informacije.
Visina naknade za pristup informacijama i ponovnu uporabu informacija, određena je sukladno kriterijima iz članka 19. stavka 3. Zakona o pravu na pristup informacijama.
Obrazac zahtjeva za ostvarivanje prava na pristup informacijama (.doc)
Obrazac zahtjeva za dopunu ili ispravak informacije (.doc)
Obrazac zahtjeva za ponovnu uporabu informacija (.doc)
Vodič za korisnike zakona o pravu na pristup informacijama (.pdf)
Mjerodavni propisi:
- Zakon o pravu na pristup informacijama (Narodne novine, broj: 25/13, 85/15, 69/22)
- Pravilnik o ustroju, sadržaju i načinu vođenja službenog upisnika o ostvarivanju prava na pristup informacijama i ponovnu uporabu informacija (Narodne novine, broj: 83/14)
- Pravilnik o Središnjem katalogu službenih dokumenata Republike Hrvatske (Narodne novine, broj: 123/22)
- Pravilnik o sadržaju i načinu vođenja evidencije isključivih prava na ponovnu uporabu informacija (Narodne novine, broj: 20/16)
- Pravilnik o vrstama i sadržaju dozvola kojima se utvrđuju uvjeti ponovne uporabe informacija (“Narodne novine”, br. 67/17)
- Uredba o troškovima ponovne uporabe informacija (Narodne novine”, br. 87/18)
- Kriteriji za određivanje visine naknade stvarnih materijalnih troškova i troškova dostave informacije (Narodne novine, broj: 12/14, 15/14 i 141/22)